La CUP de Premià de Mar amb Crida Premianenca

Els membres de la CUP de Premià de Mar formen part de l'assemblea de la candidatura municipalista Crida Premianenca.

Ens podreu trobar al local de Crida, al Carrer Pilar n.30, de Premià de Mar.

Trobareu més informació sobre Crida Premianenca al seu web.

Crida Premianenca és l'alternativa política a Premià de Mar. Una candidatura municipalista oberta, formada per persones amb inquietuds i il·lusions. És un projecte d'esquerres, crític i constructiu. Crida és un espai de debat, de proposta i d'acció. El projecte polític i social que defensem és obert a les aportacions, així com també a la participació dels premianencs, que mira d'estimular un context social fonamentat en la transparència.

El Premià de Mar que volem és un objectiu que només serà possible amb la participació activa de la seva gent, i tenir presència a l'Ajuntament ens permetrà fer d'altaveu dels nostres carrers i barris.

Creiem que Crida Premianenca és quelcom més que una candidatura electoral. Amb Crida iniciem un procés de confluència de premianencs amb interessos diversos que aposten per una idea diametralment diferent de la que, pensem, representa la política municipal actual. Volem impulsar un clima que permeti al poble sentir-se representat a les urnes; i la nostra opció és la que representa la ciutadania inquieta, motivada i organitzada.